fredag 2 november 2012

Tävling!

Min blogg fyllde fyra år i augusti och jag har ännu inte haft en enda tävling. Skäms på mig! Så nu är det dags tycker jag.




Du tävlar om ett presentkort på 200 kronor hos annas alster. För 1 lott lämnar du en kommentar på det här inlägget. För 3 lotter lämnar du en kommentar samt länkar till tävlingen på din blogg. Klassiska regler med andra ord, och onsdagen den 14 november drar jag vinnaren!

Glöm inte att lämna din mailadress så att jag vet hur jag ska nå dig om du vinner!

39 kommentarer:

Sandra sa...

Jag är gärna med och tävlar hos dig. Du gör så mycket fint!
Och jag gillar klassiska regler =)

Har länkat i min blogg:
minelos.blogspot.com

minelo.se@gmail.com

/Sandra

Le Petit sa...

Vad kul att du bloggat så länge! Jag är gärna med och tävlar med tre lotter. Har länkat från min blogg. Håller nu tummarna!

Anna sa...

Hej jag är gärna med! Jag länkar!

Sara sa...

Hej!
Roligt att följa din blogg även om vi inte setts på länge. Klart jag vill vara med i tävlingen!
sara.bergkvist@telia.com
/Sara

Johanna sa...

Klart att jag också vill vara med! När min egen syinspiration för tillfället befinner sig på 0 är det så kul att följa din blogg och se din kreativitet och syenergi! johannakarlhager@hotmail.com

Fröken Pimpinett sa...

Klart jag vill tävla - lämnar kommentar och länkar.

Ilsefin sa...

Jag vill också vara med och tävla!

Futu sa...

Jag vill tävla :-)

malida form sa...

Klart jag vill vinna något av annas alster! Jag länkar från min blogg!

malidaform@gmail.com

Erica Lhådö sa...

Jag vill gärna också vara med och tävla. Har ingen blogg så jag sätter mitt hopp till detta inlägg

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med och tävla :)
Hälsningar Cecilia

chci25@hotmail.com

Linnéa sa...

Vill gärna vara med och tävla, du gör ju så mycket fina kläder!

Retroknappen sa...

Klart jag vill vara med på det här! : ) En lott till mig tack!

Anonym sa...

Åh vad kul med en tävling!

//Michaela

michaelasjostrom@hotmail.com

Slow-Eva sa...

Klart jag vill tävla efter att ha sett IRL hur fint du syr! :) Tre lotter!

Fiff sa...

Ja! Jag vill vara med! Har ju en bebbe i magen :-)
Jag länkar, så jag får tre lotter!

Miiaoo sa...

Å ja! Jag vill vara med!
Ska fixa länk också. =o)

Fröken Fräken sa...

Jag vill självklart vara med och tävla. Du syr jättefina saker!

LADY JEN sa...

JAg vill vara med i tävlingen.
jenny@ladyjen.se

Sofia / rufi design sa...

Åh vad roligt det vore att vinna! Rufus skulle bli mycket fin i ett annasalsterplagg!

Jonna sa...

Klart att jag vill vara med och tävla också. Länkar gör jag också såklart:)

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om något fint som du sytt till vår kommande familjemedlem som väntas i slutet av året./Malin
malin_neptin@hotmail.com

Ugglan sa...

Jag vill också vara med och tävla!
Har länkat från bloggen också.

Carro (mysigtdesign) sa...

Jag vill såklart vara med på 3 lotter. Har länkat i bloggens högerkolumn, kolla gärna min giveaway samtidigt.

Kristin Hedman sa...

Bäst man är med i tävlingen! Ingen blogg har jag, men en mailadress, så en lott får jag.

Här har vi snart växt ur det vi fick i present av moster när J föddes, från Annas Alster=)
(Moster heter Elisabet)
Storasyster Kristin
kristinhedman@gmail.com

Anonym sa...

Jag har beställt några bebisplagg av dig och du är verkligen jätteduktig!!
Har barn-barn på gång igen!
Så jag håller tummarna och gör ett inlägg här!
Inga

Fjällsnipans Alster sa...

Vill ju gärna vinna detta presentkort du lottar ut. Vem vill inte ha en body sydd av ANNA lixom :) JAG!!!!

Länkar via min blogg fjällsnipans alster..
sofia.carnebrant@telia.com

/Sofia

Anonym sa...

Spännande med tävling... Det kan man ju inte motstå. Tack för dagens tygköp och jag hittade filtreceptet på bloggen du tipsade om, superfin. Kram/Lisa
lisa_sjokvist@hotmail.com

Anonym sa...

Tack för en fin blogg, jag inspireras av det du syr och tråcklar på i låg takt själv...
//
Sissela
Sissela.parnegard@gmail.com

Memmels morot sa...

Jag vill va med såklart och länkat har jag gjort!

Anonym sa...

Hej!
Gratulationer och lyckönskningar till nya familjemedlemmen! Och grattis till fyra år med blogg, vad kul! Vill hjärtans gärna vara med i tävlingen.
Allt gott och vänliga hälsningar,
Mia
mia.o.eriksson@comhem.se

Anonym sa...

Håller tummar och tår! :-)
kawisen@hotmail.com

Fangoria sa...

Grattis till långt bloggande! =)
Vinner gärna och tar 3 lotter, jag har länkat här:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/11/tavling-hos-annas-alster.html

Håller tummarna!

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill jättegärna vara med! Så fina saker du gör! Har länkat i högra spalten här:
http://annapagronkulla.blogspot.se/
Håller verkligen tummarna nu! Ha det gott :)

Maria sa...

Nu hittade jag hit också...Grattis till 4 år! Du gör en massa fint här!

Cilia sa...

Hej! Har kikat in på bloggen flera gånger men är tyvärr dålig på att kommentera. Du gör verkligen fina saker :) så jag är gärna med och tävlar om ett presentkort!

Har länkat på min blogg:
http://ciliascreativechaos.blogspot.se/2012/11/tavling-hos-annas-alster.html

Mvh Cecilia
ciliascreativechaos@gmail.com

Liten Lucky sa...

Hej Anna, jag vill gärna vara med och tävla!
kram Martina
litenlucky@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Kram Åsa

Anonym sa...

vill gärna vara med och tävla!

petra/
znackan@hotmail.com